Thursday, October 22, 2009

definisi mencari konklusi

Al mukadimah..setelah berfikir panjang akhirnya aku ade semua ini.sejujurnya,aku hanya ingin mencari suatu medium untuk meluah ekspresi diri terhadap apa yang terjadi.mencari ruang utk lebih memahami.berdiskusi walau hanya diri sendiri.jujurnya lagi,aku hanya menyisip 2 blog rkn baikku untuk dijadikan pegangan sebelum memulakan empunya diri.wantos dan jo.aku suke memerhati.menilai.hanya sekadar penambah utk ape yang perlu ditambah.karektor utk 2 penulis ini berbeza.satunya sgt bertenaga dan sarat dengan gelora seorang berdarah muda.walau aku tau hatinya bagaimana.satunya lagi lebih tenang dan dewasa.cukup rencah dan secukup rasa.

konklusinya,aku ingin berada di antaranya...

hairan.pabila siap mempunyai semua ini baru aku perasan aku tiada ape untuk dibangga.tiada apa y sronok utk dibaca.jadi ape yang ingin ditaja??

3 perkara.mungkin ini pengisian ruang ini kelak.bisnes,muzik dan cinta..

sang gelora : semoga ade utk dibicara..

No comments:

Post a Comment

sebelum komen bismillah dulu ...