Wednesday, February 9, 2011

gua rasa macam takde harapan #2. . .


waktu johor tengah dihujani air hujan hari hari tempoh hari,gua terpaksa pergi senawang...


dari jb lagi hujan lebat,sejuk ya amat..


da sampai area yong peng,masih lagi hujan,masih lagi sejuk...


sampai area pagoh,hujan lagi...nampak air je kiri kanan...sejuk....


"

"

"

"

"

"


pastu gua terfikir.....nicol david dari umo 4 tahun da main squash..chong wei dari darjah 2 da main bekminton wakil sekolah..tiger wood??umo 5tahun da main golf..tiz zaqyah???ah.tu rahsia kami berdua...



da tu umo macam gua nak main sukan hape menda yang bole jadi world champion???



"

"

"

"

"


hujan turun sampai senawang....gua terus sayu...







racync:nasib baik centre centre gua tak banjir....



3 comments:

sebelum komen bismillah dulu ...